مصاحبه آرشیو خبر ها
حرف های عجیب از موجی : چیزی به نام یووه دیگر وجود ندارد و من طرفدار ناپولی هستم

حرف های عجیب از موجی : چیزی به نام یووه دیگر وجود ندارد و من طرفدار ناپولی هستم

مدیری قاطع و تاثیرگذار همراه با حواشی بسیار، لوچانو موجی هر چه بود برای فوتبال ایتالیا و یووه مهره های شناخته شده و خاص بود که نمیشود بی توجه از نام و اظهارات اش گذشت.

 

او که بارها در برابر سوالات مشابه در خصوص کالچوپولی و مافیای فوتبال قرار گرفته این بار نیز پاسخ این سوال را به گونه دیگری داد و در خصوص حال و روز این روزهای بیاکونری و مدیران این باشگاه نیز صحبت کرد که نشان از عدم رضایت و البته نبود ارتباط صمیمانه با مدیریت فعلی باشگاه است.

 

من از صحبت کردن در مورد این داستان خسته ام، با این حال مردم آهسته آهسته نظر و عقیده خود را در این مورد تغییر می دهند، البته برای من چندان مهم نیست و جذابیتی ندارد، برایم مهم نیست که چه کسی مرا فریب داده اما وجدانم راحت است. همین کافی ست که در دادگاه و فیلم ها مربوطه و قرعه های داوری جایگزین کرده اند، این درست است که مرا مافیا خطاب می کنند اما می دانید حقیقت این است که این فوتبال است، فوتبال این طور است. مردم حتی اگر بدانند که این داستان چطور پیش رفت باز دوست دارند که مرا مقصر جلوه کنند. دادگاه برای ضربه زدن به یووه برگزار شد نه تنها برای کوبیدن من.

 

وی افزود:

 

به طور مثال در خصوص کوردوبا، مدافع سابق اینتر که گفتند هیچ اهمیتی نمی دهند، واقعا ما در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. تنها حقیقتی که وجود دارد این است که همه چیز برای ضربه زدن به یووه بود.

 

او ادامه داد:

 

من، خدای زمینی فوتبال ایتالیا! نگاه کنید که ما مقابل فدراسیون ومسولین بودیم و من خیلی ساده بگویم فقط از خودم دفاع کردم، هیچ خدایی نبودم. زمانی که پاپ ژان پل دوم فوت کرد من تصمیم گرفتم بازی را یک روز به تعویق بیاندازم اما در نهایت این بازی با بیست روز تاخیر برگزار شد و میلان توانست کاکا که مصدوم بود را این بار در اختیار داشته باشد اما همه تقصیر را به گردم من انداختند که می خواهم تیم با قدرت بیشتری بازیابی شود! من کسی را قربانی نکردم، من قربانی هستم اما دیگر برایم اهمیتی ندارد.

 

ارتباط با الکان

 

من وارد مسائل نمیشوم. مسائلی برای من باقی مانند، اینها مربوط به من هستند. اما باید اعتراف کنم که من، جیرائودو و بته گا با آنها خیلی خوب نبودیم. با گفتن این هم ما مقصر هستیم؛ آن طور که می خواهند.

 

استیل یوونتوس کنونی

 

چیزی به نام یووه دیگر وجود ندارد. بنابر این نباید دیگر از من بپرسید که چه چیزی بر سر سبک و سیاق یووه افتاده. من فقط این را بگویم که اگر جانی انیلی این مدیریت را می دید در قبر به خود می لرزید!

 

اسکودتوی امسال

 

برای امسال من طرفدار ناپولی هستم، از شهرها و ازهواداران خوشم می آید، در گذشته هم از قهرمانی در ناپل بیشتر خوشم می آمد تا در تورینو.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: